21/4/08

Iñaki Errearen herria


Solchaga nire herria da eta hor etxe bat daukagu. Gure etxea jauregi bat da (cabo de armeria).
Karratu formako etxe bat da, barnean patio handi bat daukana (putzu batekin), hiru solairutakoa. Etxe hau izan zen herriari abizena eman ziona. Lehen bi dorre zituen eta beheko solairuan kartzela, ikuiluak, ardotegia, trujal bat eta abar zeuzkan. Lehenengo solairuan sukaldeak eta bizitzarako gelak aparte, otoiztegia, labea eta abar zegoen.
Etxeko atariak harrizko arku bat dauka eta horren gainean harmarria.
Aurreko aldea oraindik mantentzen da baina beste guztia erorita eta erortzeko zorian dago.
Nire amatxo bizi zenean txirrindula lasterketak egiten zituzten etxeari buelta osoa ematen barnetik.
Etxe honetan nire aitatxi-amatxi bizi ziren eta etxea asko maite dut gogora ekartzen didalako nire amona (hil zen).

Iñaki Errea 5. maila

No hay comentarios: